4 veckor

(null)

Nu har 4 veckor gått och jag är glad för det halvt kilo jag gått ner ytterligare den hör veckan med tanke på juletider. Jag har både ätit skinkmackor och druckit julmust men jag har räknat kalorier och sett till att ha balans.
Kändes fint att se att det jag har gjort har gett resultat. Imorgon på julafton så blir det mitt första och enda julbord i jul. Jag ska må så gott jag bara kan och njuta stort men längtar också efter att få fortsätta jobba bort kilon.
Hälsan är bra om det inte vore för värk och smärta i ben, främst fot fortfarande, Blir så tröga dagar med dålig sömn på natten. Lyckades klä granen till slut, vi tänker varje år att vi borde göra oss av med den enormt stora 20 år gamla plastgranen men när den väl kommer upp och vi har överklätt den så sprider den så mycket julglädje. Den får hänga med i några år till!!
Det är ju mycket planering kring jul för att allt ska klaffa - jag lyckades bli klar ikväll lagomt till uppesittarkvällen och ungarna spelade Bingolotto med oss, med två sverigelotter i vinst. Vi som hade hoppats på bil och resa, haha.
God Jul - kl är tolv och nu är det godnatt här!!

Kommentera här: