Umgås med vuxna

 
Jag och min stora Kärlek - vad vore jag utan honom....och han utan mig :-)
 
Det är allmänt känt här hemma på byn att vårt hem alltid är fullt av ungar men jag och maken brukar vara rätt duktiga på att se till att vi får tid ihop bara vi två också eller ihop med vänner. 
Min yngsta bror har jobbat borta under flera veckor så nu när han äntligen är hemma en vecka så passade vi på att ses vi 4 genom att gå ut och käka och sen gå på bio.
Maten var en succe i vanlig ordning på Biteline men filmen var en katastrof så stor att vi satt och gapade i några sekunder när filmen var slut och sedan hördes ett sorl i biosalen av andra männniskor som liksom vi undrade vad fan vi precis såg i över 2 timmar.
Filmen Hereditary är INGET jag rekommender trots att jag läst på flera ställen att den fått 4 och 5 i betyg. Att den hissas som den bästa skräckfilmen i år är för oss en gåta. 
Men skit i samma - kvällen var toppen.
 
 
 

Kommentera här: