Min Söndag

Skriv inläggstext 

Familjen har testat färdiggräddade pizzabottnar som gör vilket barn som helst till pizzabagare....idag var det dock jag som var pizzabagaren och som hade ingredienser hemma att slänga ihop 2 stycken pizzor som var klara på 8 minuter i ugn OCH mycket goda. 

Det fick bli dagens snabblunch.
Middag åt vi i Fränsta ihop med släkten. Barnas kusin hade fyllt 11 år.
Efter det skyndade jag, svärmor och makens syster Marie till Partylite kväll hos en vän och där köpte jag mig ett ledljus i form av en vit gran - lånade bild på nätet för min egen kommer om 2 veckor.

Hem till lugnet och landa. 
Känslan av att denna dag blev bättre än gårdagen då jag var i ett extremt dåligt skick, känns ikväll fin att befinna sig i. Imorgon vill jag vakna upp till en ännu bättre dag och då behövs även en god natts sömn så nu blir det godnatt 😊

Kommentera här: