Ajabaja

Skriv inläggstext 

Ajabaja, inga mackor till kaffet nu om tjockismagen ska bort. Jag är en mackoman, det är min stora last. Jag skulle lätt kunna leva på enbart dem. Men nu är det dags att örfila sig igen och skärpa sig.

Morötter är också....gott....

Det blev en bra dag även konditionsmässigt - 16.500 steg som jag jobbat ihop under dagen.
Ikväll gick vi 2 km promenad med hund och sen till gym 2 km på crosstrainern.
Utsikten må vara fin vid Klingerfjärden men det gör mer ont i min kropp att promenera just nu än vad det gör att ta samma sträcka på crosstrainern. Den belastar inte kroppen på samma sätt men jag kan ändå öka pulsen rejält på den.
Det var tufft men befriande skönt att ha kommit tillbaka på banan.
Fick maken med också efter hans långa uppehåll.
Nu jäklar liksom 😊

Imorse var jag på utvecklingssamtal med Ebba som duktigt höll i det själv med hjälp av fröken och en iPad som Ebba hade fått fylla i före.
Det blev väldigt intressant och engagerat. Och hon sköter sig mycket bra i skolan, hon sa faktiskt härom dagen att hon upplever varje dag i skolan som rolig.
Det känns toppen att höra som mamma!!

Kommentera här: