Kickat igång

(null)

Jag har köpt mig en liten skog nu när jag bor i lägenhet 😊
Ville få bort den somriga känslan med de vita pelargonerna så jag skapade vinterkänsla i köket nu på en gång och i helgen blev det en touch av Halloween också i köket trots att det egentligen inte är dags förrän den 31:a oktober.
Jag och Ebba fick ju möjlighet att hänga på goda vänner till Engelska skolan där man fick guidas genom The Haunted House med elever i olika skräckinjagande karaktärer i olika rum på olika våningar.
Häftig upplevelse, varken Ebba eller jag är särskild lättskrämda men väldigt fascinerande var det. Så coolt gjort.
Mor och jag har äntligen kommit iväg och fixat våra pass och går allt vägen så blir det en liten resa framöver. Fast först har vi något annat att ta itu med - hälsan. 
Så idag premiärtränade vi i hennes gym på övervåningen i hennes hus. Och vi planerar en hel del kring vårt upplägg och hur vi ska nå våra mål. Så dåligt som jag mådde i helgen med värk i kroppen är motiverande nog att kämpa vidare för att INTE behöva uppleva igen.  Detsamma känner hon. 

(null)

Vi har dekorerat sparsamt i år men lite nya prylar blev det dock eftersom appen Wish gör det möjligt att handla billigt 😊
Ebba använde sina röda linser och klädde ut sig ordentligt när hon skulle iväg på Halloween disco, samt tjejkväll. 
Helgen efter är det dags för äldsta sonen som ska ut på krogen utklädd - vi gillar som sagt att gå loss denna högtid 😊



Kommentera här: