Hej Onsdag

 
Jag trampar vidare med mina små tjockisfötter och gjorde mig idag ännu en promenad i riktig väderkärlek med så stark blåst att det susade in genom höger öra och ut genom vänster. 
Självklart omgiven av vacker natur så det är helt klart värt det.
Nacken och vänster axel med arm krånglar fortfarande och känns överansträngda och onda så nu har jag bokat tid till sjukgymnast. Ska bli spännande att se om han kan ta itu med min problematik och hjälpa mig.
Jag är van att finna svaren själv men fattar inte nu varför jag har haft så ont i snart i 2 veckor.....vad gör jag för fel?
Jag kan inte lösa detta själv denna gång så nu måste jag ha hjälp. Annars är man rätt duktig på att härda ut och alltid tro att det går över utav sig själv helst men nu har det gått några år och såhär illa som nu har det aldrig varit. Nu är det stopp. 
 
Umgicks med Mor i några timmar och sedan sammanstrålada vi hemma hos min storasyster som
fyller 47 år idag.
 
Härligt när någon fyller år så vi får samlas stora delar av släkt och får in lite festligheter i vardagen - vi gillar ju det här med födelsedagar vi, och firar gärna varann.
Köpte en amaryllis till syrran - enkla blommor att sköta så hon får ägna sig åt att skriva sina barnböcker som hon är så duktig på men ändå njuta av vacker blomster. 
Ser att jag misslyckades med att få med blomjäkeln på bild men den är ju inte så vacker ändå just nu när den endast är i förpuberteten ;-).
 
 
 

Kommentera här: