Skål mitt upp i allt

 
I lördags hade vi chaufför och jag och maken tog oss en kall god öl på väg in till fest.
Makens brorsson fyllde 20 år - William.
Vi hade lovat att komma och fira honom och det var precis vad vi gjorde.
Pga av förkylning så hade jag inte en av min bästa dagar men det hade han.
William hade planerat sin fest i detalj i USA tema.
Det bjöds på grillad buffe, amerikansk öl och spelades rockmusik.
Det visade sig att William är riktigt duktig på att sjunga - härlig underhållning av 20 åringen själv.
De andra på festen var inte sen att hänga på och till slut var det många som stod och skrålade vid mikrofonen.
 
 
Ping pong tävling var populärt. Min äldsta son Mattias var också där denna kväll och eftersom vi inte ses så ofta numera när han inte bor hemma så var kvällen extra speciell för mig. Jag fick ju både krama honom när jag ville och spöa honom i ping pong tävling under hela kvällen ;-).
Någonting annat alldeles underbart var ju att makens äldsta dotter med familj också var på plats så vi fick bebisgosa massor med Alissa 4 månader dessutom.
Vilken liten gojänta det är <3
Vi for hemåt vid tolvslaget och somnade gott.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: