Hosta och ler

Hostan är bedrövlig, jag hostar så mycket så jag börjar tycka synd om mig själv ;-). 

Trots endast 3 timmar sömn så blev detta en bättre dag. Fick mig en god lunch hos Mammi och en stund i solen. Sedan en till stund i solen fast hemma på min egen balkong då svärmor kikade förbi och blev kvar i 2 timmar. Skönt att inte göra så mycket när man inte orkar så mycket.

Skolavslutning imorgon och lite förberedelser inför det. Kl 22:30 bestämde jag mig för att äntligen lägga lite färg i håret. Tänk att jag alltid får briljanta idéer sent på kvällen och ork till dem.
Har haft förpackningen hemma en tid men det har inte blivit av. 
Gillar min naturligt röda hårfärg men den har blivit lite matt på äldre dar och några grå hårstrån vill gärna vara med och ta plats så nu blev det en färg som visserligen går bort efter några tvättar men håret fick tillbaka sin lyster.
Imorgon kickar vi igång sommarlovet ❤️

Kommentera här: