En bättre vecka

Sommaren är på gång och maken börjar längta efter semester men istället är det mycket övertid just nu och jag har varit på plats där också i veckan och hjälpt till.....men mest gick jag runt och fotade.

Garaget ligger ju så fint nära vatten och Alnö bron.

Nu mår Ebba bra, har återvänt till skolan och det är fullt hus här hemma igen och full fart i vanlig ordning....nästan i alla fall. Ingen fotboll just nu för hennes del men det är det tillräckligt av för Max del istället.
Och för min del så har jag väckt upp kroppen på nytt på gym igen och som tack för det fick jag ett rejält bakslag idag i form av nacksmärtor och vänstersida av kropp fast i ett slags ömmande grepp. 
Kastas mellan starkt illamående och hopp om livet, typ. 
Vad gör man? 
Hade planer för dagen men jag valde att göra ingenting. Klokt.

Vår katt Sally har fått nytt hem hos Mogges kollega inte långt ifrån oss och vi får ständiga uppdateringar och bevis på att hon mår toppen. Givetvis var det pga flera faktorer som vi valde att hitta ett nytt hem åt henne och det var inte lätt att göra det valet men definitivt rätt. Denna bilden är på Max 4 år när hon kom till oss för 7 år sedan.
Han hade massor av frågor då om kattungen. "Ska kattungen bo hos oss, VILL hon bo hos oss, kan hon få heta Max istället för Sally, varför har hon så långa hår i ansiktet, varför låter hon som en motor i magen???" 

Älskade Sally ❤️

Skriv inläggstext 

Kommentera här: