Åsså lite förkylning på det

Ibland spelar det ingen roll att man gör alla rätt - nu blev jag sjuk i alla fall. Haft varningsignaler under en hel vecka med nacksmärtor, värk i kropp, känslig hud, ökat ödem, trötthet, och igår blev jag både snorig och fick ont i halsen. Sådär så man gruvar sig för att svälja och när man hostar så är det torrt.
Typiskt juni för min del, blir alltid sjuk då.
Vila stort och mycket..........sedan när jag gjort det i några timmar blir jag så frustrerad så då tänker jag att jag ska promenera bort skiten istället.
 
Så först var jag iväg och tittade på Max premiär träning på Söråkers konstgräs, gick en slö promenad med make och hund.
Kom hem och jag mådde dåligt under hela kvällen.
Strax efter kl 22 blev jag ännu mer frustrerad så världens bästa make ställlde upp på att göra mig och hunden sällskap i en promenad i regn....i 50 minuter.
Bästa jag gjort - luften renade och lymfsystemet är igång och fightas med det som inte ska vara i kroppen.
Vore fint att vakna upp frisk imorgon, förkylning borta och lymfödem ett minne blott, fötterna ser normala ut, jag har gått ner 20 kilo och fått magrutor.
Ok då, det räcker om förkylningen är borta!!!!
 

Kommentarer:

1 Linda:

HOppas någon av dina önskningar slagit in.

Kommentera här: