Sådärja

 
I över en månad har jag haft en såååååååååååååå jobbig förkylning som jag mått sååååååååå dåligt utav på olika sätt och försökt tacklat på olika sätt. Men nu har jag haft 5 bätttre dagar och vågar tro på att jag håller på att slingra mig ur det och bli frisk. Halleluja eller nått - jag börjar känna igen mig själv :-).
 
I torsdags så hoppade jag och Max på bussen in mot Sundsvall med inga planer alls.
Men där var det full aktivitet, Italienska matmarknaden på torget sådär blev det en liten italienska pizza vi delade på samt njöt av italiensk glass.
De serverade inte italiensk Nutrilett för annars hade jag absolut köpt det.......eller hur...
 
 
I hamn var det både Pridefestival och Thaifestival men vi strosade bara omkring och beskådade det hela och hade det så underbart i finvädret innan vi åkte hemåt.
Ebba åkte till sommarlägrets sista dag och hade övernattning med vänner - skickade mig denna fantastiska bild från lägret då hon tar ett glädjeskutt i vattnet i solnedgången - känns härligt för mammahjärtat att se till och med på bild hur hon trivdes och hade roligt.
Mogge och jag avslutade torsdagkvällen med en bilbingo - ingen vinst men med flera timmar ihop med världens finaste man så är mycket vunnet *pussspuss*
 
 
 
 

Kommentera här: