Nedräkning

Under tisdagkväll blev Mogge och jag plötsligt sugna på att åka in till Sundsvall och äta gott på restaurang men det blev en promenad till Ica istället och en god räkmacka hemma.
 
Såg en koreansk film - Train till Busan, svårt att sätta betyg på den då den liksom var bra fastän den kändes lite beige.
När familjen somnat så kunde inte jag sova så jag såg en till film - One chance, filmen Paul Potts som tog världen med storm med sin operasång på en Talang tävling en gång i tiden.
En väldigt fin film, fick nästan en tår i ögat men jag var ganska trött också ;-).
 
Idag är det onsdag och nedräkning till Makens semester på fredag. Barna och jag längtar men vi har absolut ingen aning vad vi ska göra ihop under de 2 stackars veckorna han har.
Man är mest glad över att få vara tillsammans <3

Kommentera här: