Jag fyller 42 år

 
Den 22:a juli fyllde jag 42 år. För 20 år sedan så tyckte jag att man vid 42 år var apgammal.
Om 20 år så kommer jag tycka att jag var en snorunge vid 42 år. Men just nu är jag rätt nöjd med min ålder - sådär lagomt ung och gammal samtidigt, fortfarande nyfiken på livet men blivit lite bekväm.
Har fortfarande många drömmar att uppfylla men förstånd att inse att jag inte kommer uppnå hälften.
Men något som alltid funnits hos mig - då som nu - är min kärlek till familjen. Med dem går jag tryggt fram livet. Tack för att ni finns så jag är den jag är idag. En lycklig 42 åring
 
Fick en fantastisk fin frukostbricka sssom familjen ordnat.
Ebba är smått finurlig hon och lägger gärna extra krut på att göra födelsedagar sådär magiska - vem är hon lik tro? 😉😂 Hon har ägnat dagar till att skapa små paket och skrivit ett tiotal ledtrådar som tagit mig runt på olika platser i lägenheten samt källaren. Avslutade med ett paket där hon ramat in en dikt till mig och hon vet hur man använder orden så ögon ska tåras "om morfar fanns så skulle han vara så stolt över dig". ❤️❤️
 
Mogge och jag tog sedan en promenad med hunden upp till skogen och stannade sedan till en stund och njöt av ett vackert väder och härlig natur.
Sedan hem och ordnade för barnen och fixade för var de skulle tillbringa kvällen då jag och Mogge skulle iväg med kompisar på roligheter i Härnösand.
 
 

Kommentera här: