Härnösands stadsfest

 
Vi sammanstrålade med Cicci och Danne som bokat hotellrum i Härnösand och snällt lät ställa in 2 sängar till oss också så vi fick plats att övernatta. Där på min födelsedag så förfestade vi på hotellrummet innan vi promenerade ner mot Härnösands stadsfest.
 
 
Jag och maken är båda lite halvknäppa men det var bra drag där på hotellrummet  :-)
 
 
Vi sjöng till alla Magnus Ugglas låtar, även när vi inte kunde texten så kunde man ju stampa i takt och mima :-)
 
 
Sedan trängde vi ihop oss för att åka karusell ihop - har nog inte gjort på flera år och vi både skrattade och skrek och åkte en gång till och skrattade och skrek. Vi åkte också spöktåget men det var ett sådant stort fiasko att vi skrattade så tårarna sprutade ännu mer.
 
 
Sådär lite senare på kvällen drog ju riktig dunka dunka musik igång och det basen dundrade rakt in i mitt hjärta och jag dansade i 2 timmar framför scen.
När hela publikhavet blir ett med musiken så går det inte att sluta dansa.
Dagen efter blev det kaos i min lymfödemkropp med bland annat hög feber men jag kan inte ångra det.
Längesedan som jag hade så kul.
 
Cicci gjorde ett härligt collage som sammanfattar kvällen -  jag lånar och lägger upp.
Tack underbaringar - en oförglömlig födelsedag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda/Candygirl:

Vad kul. Det syns verkligen att ni hade en superkväll.

Kommentera här: