På topp igen

Ny vecka eller inte - det finns alltid tid för nya möjligheter.
Nu är det färdigvilat efter 5 dagar och efter en kvälls depp.
Nu är jag på topp för att jag vill vara det och imorse så trampade jag iväg med mina underbaringar till skolan och hemåt igen så hade man avverkat 3 km.
Vilade och sedan i farten igen.
När Max hade sin fotbollsträning så passade jag och Mogge på att ta en kvällspromenad också, längs strandpromenaden så det blev ytterligare 4 km.
 
Har hållt igen på kalorier och valt rätt och mår så mycket bättre i kroppen igen.
Rätt inställning är halva jobbet men ibland måste man tilllåta sig ha sin svacka och det har jag nu haft.
 
Idag har jag gjort fantastiska 18.000 steg och det är perioder i mitt liv helt omöjligt så min glädje och stolthet är enormt.
 

Kommentera här: