Hänt i veckan

 
Lagomt till första advent fick jag upp mina stjärnor i fönstret och adventsstaken på plats på bordet.
Vi har fått upp tomtar på plats också och julgranen vill jag få upp i helgen så vi får mer julstämning och hinner njuta innan det ska bort.
 
 
 
Har äntligen fått tagit fram mina fina kuddöverdrag från wish för 9:- samt ett duschdraperi med julmotiv jag köpt. Annars har vi hunnit med pepparkaksbak också men iår var det bara jag och Ebba till bords och hon skötte bakandet och jag skötte ugnen.
 
 
''
 
 
Förra helgen var vi på bio med familjen och såg Solsidan och självklart var den KANONBRA och jag skrattade högt flera gånger, kanske lika mycket till karaktärerna som till dialogerna.
Min bror Marcus hängde också med samt en kompis till Max.
 
 
Har i veckan mgåtts med min andra brors son Mio som fick härja hemma hos oss samt haft besök av min äldsta son och hans kompis som han numera bor ihop med i Tallnäs. Det blev gofika och prat om allt och många kramar. Nu väntas ännu en helg och mer roligheter. 
 
 

Kommentarer:

1 Linda/Candygirl:

Älskar myset av pyntet innan jul...

Kommentera här: