Spring med småbena

Skriv inläggstext 

Jag är igång med lymfapressen och 100 andra saker i mitt liv att må bra av. 30 min med 50 i tryck med 30 minuters vila efteråt så kroppen hinner svara på det jag gör. 

Skönt att ha en lymfapress hemmavid så man kan styra timmarna som man vill.
Använder ett kombinerat program så jag får ut mesta möjliga.
Ska köra det här en tid så kanske jag vågar mig på ett pass på gym sen som ett komplement till en bättre hälsa.
I tisdag hade jag en riktigt bra dag att ta vara på. Det blev mycket spring med små bena på Birsta city då presenter till Ebba skulle köpas men kroppen hängde på bra utan protester.
Ebba fyller 10 år imorgon.
Hon och hennes kompis tog ett sådant härligt initiativ i veckan då de cyklade till skogen och plockade blåbär. Har blivit lyxfrukost av det.
Det är verkligen fullt fart på henne och full av idéer är hon men däremot har hon sagt nej till fotboll just nu då hon har en fot som krånglar.
Max spelar än men det råder lite meningsskiljaktigheter i hans lag så vi får se hur framtiden för hans lag ser ut men fortsätta spela kommer han definitivt göra.

Jo jag har testat nya Celsius också - äpple och ingefära. God smak men inte eftersmak. Jag och ingefära går inte ihop men maken kommer att älska den 😉

Kommentera här: