Biofilmer i AUGUSTI

Jag veeeeet, jag är på tok för sen med detta inlägg men jag älskar ju gå igenom kommande biofilmer månad för månad så jag gör det för min egen skull, knäpp som jag är, haha.
 
Den 2:a augusti
 
När två specialagenter som känns knappt myndiga ska styra upp i universum där varelser från olika planeter härjar så vet man att den stora behållningen här istället är specialeffekterna.
 
 
Den 9:e augusti
 
Jag gillar skräckfilmer men den här har gått ett varv för mycket och börjar kännas tjatig.
Trailern tilltalade mig inte alls.
 
 
Den 9:e augusti
 
Jag tycker det verkar en kul ide medan vissa har sågat denna på sina håll. För att ta reda på vad som stämmer så får man lova att se den.
Handlingen är aningen avancerad kan jag tycka för de mindre barnen men de lär skratta åt emojis i alla fall.
 
 
Den 16:e augusti
 
Ett svart torn att kriga för och Universums överlevnad står på spel mellan dessa två män.
Matthew McConaughey och Idris Elba.
Trailern är snygg - jag vill tro att denna film har något att leverera.
 
 
Den 18:e augusti
 
Det här är en film i min smak, actionkomedi med Samuel L. Jackson och Ryan Reynolds där han får jobba som livvakt åt den man han föraktat i åratal men nu måste beskydda inför ett vittnesmål han ska göra.
 
 
Den 25:e augusti
 
Ja, den här blir bra på bio - två bröder som kommer på en genialisk ide för att få fram snabba stålar.
Daniel Craig och Channing Tatum.
 
Den 25:e augusti
 
Här kommer månades verklighetsbaserade historia.
Piloten Barry Seal - spelad av Tom Cruise - som oväntat värvades av CIA för att leda ett topphemligt uppdrag.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: