Pennan är igång igen

Nu har vår lilla nattgäst Wincent åkt hem men fortfarande är det huset fullt av barn men sedan Ebba tog över Pelles rum så håller de mycket till där och man märker knappt av dem.
Pelles gamla lan bord har nu blivit ett ritbord och det ritas för fullt både bland killar och tjejer.
Barnen är superduktiga och ritar mycket perspektiv - sånt där som en annan inte greppade alls i den åldern.
Själv satt jag med en stund och tecknade eftersom det är så mysigt och mina 2 illustrationer kommer nedan eftersom jag inte hann fota deras.
 
 
 
Efter en lång och jobbig period så har det varit något bättre i 2 dagar. Jag valde igår att gå på föräldramöte för Ebbas fotbollslag och Mogge for med barnen på fotbollsträning.
Hann också med en liten kaffedejt hos Mor och sedan hem och natta barn.
 
Sov uselt inatt men var ovanligt pigg imorse och framför allt pigg i benen. Kunde för första gången på länge gå en längre promenad trots isbanor till vägar.
Hur var det nu med de där broddarna?
Måste sätta fast dem i god tid så jag slipper småtrippa mig fram.
 
Nu är det fredag - jag städar lite, vilar, städar lite och vilar. Sedan är jag redo för fredagsmys med familjen <3
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Alltså dina teckningar får en att baxna!!!Helt fantastiska!!Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att du är på väg in i en bra period♡Känner ju inte dig, men känner med dig genom din blogg. Jag får styrka genom dig och all information som du delar med dig, man känner sig såååå ensam i detta, ska orka allt som vanligt trots det värker...Kram och tack för din kraft och inspiration ♡Lotta

Svar: Tack snälla fina du - genom dina ord gör du också min dag. Jag blir väldigt rörd <3
Kraaam

Kommentera här: