Vi tecknar igen

 
Kolla in fotot med ögat - det är min Ebba 8 år gammal som tecknat det och jag är mycket imponerad.
Hon är ju grym på detaljer, lilljäntan min.
Idag strålade solen och vi kände av sommaren i allra högsta grad och njöt av varje grad. 
Vi satt på altan och tecknade och drack äppeldryck på eftermiddagen.
Jag tecknade såklart katter.
Har inte tecknat på flera månader så det här kändes riktigt kul igen att ge sig på.
 
På ett annat foto ser ni det vilda gänget på 5 som härjat i soffan och vält ner min lykta och sedan plötsligt somnat. Det går inte bli arg - man måste ta ett foto helt enkelt :-).
 
Det blev årets första kvällsdopp i poolen också - vi bjöd ner kusin Minna och plötsligt var de två lekande sjöjungfruar i vattnet som skrek sig hesa i en timme. Tjejerna kan inte bada tysta. Det liksom går bara inte. De måste skrika orden till varandra trots att de står 30 cm ifrån. Och skratta med volymen på max. Stackars grannar. Men ungarna har kul :-).
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lollo:

Hihi ... ler åt bilden med era katter, och din beskrivning av det. :)
Och härligt att du kommit igång och ritat igen. Ebba har uppenbart ärvt din talang :D

Jag har svarat på din fina kommentar hos mig. Vill bara säga det ifall du inte får aviseringar på det.
Ett stort tack för det du la ner i tid och engagemang för att skriva den kommentaren.
Du var den första av flera fina som skrev och reflekterade ...
Stort stort tack :)

Svar: <3
Kraaam

Kommentera här: