30 min på stranden

 
Ännu en varm och solig dag och vi körde runt i bil och uträttade ärenden med sonen och hans kompis bak i bilen. Maken skulle kolla på en traktor som ska lackas, det skulle handlas mat och in en snabbis på ikea.
På väg hemåt så stannade vi till vid Vivstavarvstjärn också och lät grabbarna svalka sig. Trots att klockan var kring 17 så var det olidligt hett på stranden och jag hade både klänning, långa tights och kompressionstrumpor på mig för jag törs inte sola annat än armar och ansikte just nu.
Sedan fixade maken middagen hemma via grillen och paj till efterrätt medans jag satt och gjorde ingenting kändes det som. Fick besök av mor och min bror så vi satt och pratade en stund.
Ebba och jag plockade lite hallon på vår gård och fick ihop 2 liter av det med.
Avslutar kvällen med soffmys i vanlig ordning.
Imorgon vill jag att mina fötter mår bra igen, tack.
 
 
 
 

Kommentera här: