Det segar sig framåt



Jag är inge bra på att vara sjuk.
Följde med Mogge på jobbet i fredags och i väntan på att jag skulle iväg och uträtta ärenden efter lunch så dammsög jag kontorsdelen och matsal samt plockade undan julen där. 
En sväng till Birsta och såååååå trött sen på kvällen. 
Såg Fångarna på fortet med barna och gick och lade oss efter det allihopa.

Lördagen såg ungefär ut på samma sätt. Gjorde ett pass på gym efter 2,5 veckas uppehåll och det var väl de sista superkrafter som gick åt till det. Somnade i soffan på kvällen när vi skulle se serien Fargo. 

Hoppas på att bli piggare än såhär men jag tror jag är på gång. Åt stort lass glass ikväll men imorgon är det Nutrilett som gäller igen. Gott att synda ibland!

Imorgon är det husvisning och vi hoppas verkligen det blir en bra sådan. 
Kram å godnatt


Kommentera här: