Bättre men inte bra

Äntligen ljusare mornar - och dagarna är verkligen riktigt ljusa. Ett toppenväder som krockar med sjukdomar i familjen så man är inte direkt ute och njuter av vädret.
Dock är Max tillbaka på skolan medans jag är feberfri men kraxar och är allmänt helt sjukt trött bara.
Dåliga uppdateringar här men det känns inte så spännande att skriva om hur mycket jag sovit eller spelat på Piano tiles på min iphone :-).
 
Imorgon är det fredagsvägning - tjoho - och jag ska iväg och vara social för första gången på en vecka. Hoppas på att kunna komma igång med träning i helgen också och att bloggen blir roligare att återvända till när det inte är lika grötigt i mitt huvud.
 
Så god natt på er!!
 
Utanför vårt köksfönster där barnen brukar åka skidor - fint ljus där.
 

Kommentera här: