Lång vila blev det


Åkt på en eländig förkylning som i och för sig gjort att jag inte varit sugen på varken mat eller godsaker men också gjort att jag inte kan träna eller vara så aktiv som jag vill.
Har vilat mig less under veckan så när mamma kom med en inbjudan till middag under lördagen så kändes det dubbelt så roligt och även de stora barnen i vår familj tog sig tid att närvara så vi var 8 kring bordet.
Jag hjälpte Mamsi att färga håret i mörkt lila - mamma är modig hon - och sedan hjälptes vi åt att fixa tacos och det blev glass till efterätt. Vi blev kvar i 6 timmar och bara hade det gott.
 

Avslutade lördagkvällen med Mello och i sällskap av svägerskan Angelica med bebismagen.
Hon är i v. 35 nu och det kickar fint där i magen - som vi alla längtar nu :-).
På bild äter och njuter hon av en sked glass men det ser ut som om hon håller för munnen och mår illa, hehe.
 
Det har varit fantastiskt väder i helgen och i söndags så tog vi våra Alvedon och nässpray och packade sedan väskan för att åka med barnen ner till Klingerfjärden och njuta av vädret.
Grillade hamburgare, åt kakor och spelade faktiskt fotboll på isen. Härliga timmar. Det går knappt att ladda energi bättre än på detta sätt i ljus och i natur.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: