Träning 2 denna vecka


Det är ändå rätt märkligt - stundvis så mår jag sjukt dåligt och känner mig utmattad, men sedan kan det övergå till att jag känner mig rätt ok och till och med bra - på en och samma dag.
Jag lyckades ta mig ur den tröttaste vrå och vidare till gym idag och gjorde ett jättebra pass med kanonövningar för min lymfa.
Mycket fokus på rörelser som pumpar igång lymfaflödet men jag är sparsam med tunga lyft.
 
Dagens tallrik till lilla mamma blev Spröda crispis (fisk) på ruccolabädd, med spenat, morötter, ärtor, rödlök och citron.
Själv drack jag Nutrilett och tog istället fil och banan till kvällen. Max hade fotbollsträning så en kopp te hos mamsi i sällskap av svägerskan Marie blev det också.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda / CandyGirl:

Men vad skönt att du är piggare och orkar lite nu.. passa på och njut.

Kommentera här: