Tjo ho Tisdag

Jag sov så uselt inatt att det inte gick att skilja på godnatt och godmorgon.
Men jag klev upp till en fantastisk fin soluppgång och på något märkligt sätt med mindre sömn än på länge så var jag också piggare än på länge.
Cyklade bort till mamma vid 10 tiden och hjälpte henne med en ny wrapp från It works och hon har gjort fantastiskt fint resultat också så vi nästan sitter och fnittrar ihop med varsin kopp kaffe.
Är så glad för hennes skull men idag även för min skull som lyckats göra så bra resultat på 8 veckor.
 
Jag tog mig iväg på gym idag också och det var mindre lätt men ack så skönt när man hade ångan uppe.
Tog mig dock inte därifrån då höften värkte så mycket så brorsan fick stuva in cykeln i bilen och skjutsa hem mig. Det retar mig att jag inte får må bra fysiskt när jag mår bra psykiskt.
 
Huset fullt med ungar och Michael Jackson har spelats på hög volym medans jag lagat mat och solen gassat, svetten lackat och mitt eget humör svajat till tonerna av låten B A D  !!!
 
Fick några minuter sen att sitta ner och göra färdig Ebbas namn med sina favoriter - ser lite skev ut på bild men den ska in i Ebbas lilla bok om uppväxtåren som har en salig blandning av fakta och roliga historier om henne.
Jag skriver fortfarande i Mattias och Pelles böcker också och de är ändå 19 och 20 år.
När ska man kunna sluta när man har 4 fantastiska barn som gör saker som måste uppmärksammas?
Förr noterade man när de lärde sig krypa, gå och deras första ord, sen blir det skolgång och idrotter, intervjuer om favoritsaker och på senare år första moppen, tatuering och när och vart de åker på semester m.m.
Jag kan helt enkelt inte sluta och barnen själv älskar dem så varför skulle jag :-)
 
 

Kommentera här: