Höstlovsdagar


Här är det höstlov och vi har inte haft särskilt mycket aktiviteter inplanerat men i torsdags så gick barnen och jag på bio med deras kusiner - Lassemaja. Lite förutsägbar och sådär men härliga karaktärer och fräck miljö gör det sevärt. 

Sedan Halloweendisco för kidzen och Max vann pris för bästa utklädnad så han kom hem riktigt nöjd....och nöjd var jag med som sminkat så jag fick smaka av hans godis som han vann ;-). 

Nöjd igen blev jag imorse då jag efter förra veckans svacka fick ett bra resultat på vågen igen. Är inte så duktig på att fota mig just nu då jag inte har hälsan på topp men jag jobbar på att slita mig loss från det med - inte jättelätt. 


Ikväll for Mogge och jag för att tända ljus på våra pappors gravar, i vackra Hässjö och i minneslunden i Sörberge. Det var stämningsfullt men känslomässigt väldigt jobbigt att stanna upp för en stund och känna av saknaden efter dem. 

Kommentera här: