Halloween kreativ igen


 
Avslutade mitt andra A3 projekt med Halloween tema. Har min lilla hörns i tvättstugan dit jag rymmer till när jag behöver lugn och ro.
Där sitter jag och tecknar medans kaninerna turas om att hoppa omkring utanför buren. Väldigt ofta har jag också sällskap av barnen och nu när de har höstlov så har Ebba pysslat ihop med mig medans Max lekt med kusin G och nu sover över där. 

Ebba har gjort en egen stor spindel av tidningspapper och eltejp, tycker den blev fantastiskt bra.


Skrattar lite åt mig själv idag då jag kände mig lite "gangsta" när jag vägde upp ingefäran. Jag brukar förutom gurkmejan köpa hem lite större mängder av det också då några av dem jag känner vill äta det och få bukt med sina problemmagar. 

Kommentarer:

1 Linda / CandyGirl:

Fantastisk teckning!!!!

2 Lollo:

Hihi ... undrar om man vågar komma hem till dig i helgen. Det verkar vara spökerier i varenda vrå ... ;)
Du är så himla duktig Åsa! Kan du inte skicka över lite inspiration till mig också!
Kramis

Svar: Haha jodå, jag fick till det bra så folket blev nöjda :-). Kommer bilder på det strax och tack för dina ord, tycker du är bra kreativ själv du men det går väl perioder antar jag som för mig :-)
Kraaam

Kommentera här: