Kickar igång onsdag

Sax och gjort - klippte lugg på mig själv igår och därmed har jag samma frisyr igen som när jag var 14 år.
Fyller 40 år iår och vet inte om man ska tolka det som en 40 års kris eller om jag ska tolka det som jag är feg bara helt enkelt som sällan vågar ändra frisyren.
 
Igår vaknade barnen och var allmänt hängiga och på gränsen till gråt så jag lät dem vara hemma från skolan.
Men på eftermiddagen så var det fart på dem igen trots lite ont i hals och ont i nån fot, ont i ett finger, och om man lyfter benet såhär så gör det ont där m.m.
Låter ungefär som mig på morgonen :-).
 
Jag hade en bra dag men mådde uselt på kvällen. Hade en stor svacka och ville vräka i mig av allt som inte har med lchf att göra.
Hade också väldigt ont i mina ben, och vänster ben från fot till ljumske var värst.
Tror faktiskt att den gamla vanan att tröstäta vid dåligt mående gjorde sig påmind mer än att det handlade om att jag faktiskt var sötsugen. Tog mig genom svackan men fick ta smärtstillande innan jag gick till sängs för att kunna sova igenom en hel natt.

Älskade lilla Ebba 7 år som nästan varje morgon i 3 veckors tid ställer klockan på 05:30, klär på sig, tänder värmeljus, kokar kaffe och dukar fram frukost åt hela familjen, och väcker oss andra 06:15. Imorse hade hon dessutom gjort ordning rullad skinka med Philadelphia ost på våra kaffefat.

Det är kärlek det <3<3<3

Jag hade ingen värk imorse, tog tillfället i akt och for på gym. Ett kombinerat pass där jag lade mycket fokus på att göra lymfövningar som ska kicka igång flödet. Mina ben mår inge bra och att gå hem 1 km var riktigt jobbigt när inte bara benen värkte utan också höften. Men inombords mår jag toppen. Är riktigt stolt över mig själv att jag inte bara tog mig igenom gårdagens svacka utan också gjorde mig ett bra träningspass.

 

 

 

Kommentera här: