Dagarna går

Det märks att man inte är särskilt aktiv här på bloggen när man inte är på topp själv.
Försöker vända mitt dåliga mående till bättre men det går aningen trögt.
I söndags var vi och firade en kusin till barnen på deras pappas sida som fyllde 20 år.
Inga ballonger och lekar med andra ord utan god middag med ännu godare efterrätt med släkten. Underbart. Sånt gör en alltid på bättre humör ;-).
 
Blev ingen träning på måndag men jag hängde på min kusin Jessica istället och for och hälsade på en annan fin vän till oss som nu har flyttat med sin familj till stan.
4 timmar med två fina vänner var värdefullt.
En fantastisk frukostbuffe dukades fram och vi uppdaterade lite skvaller. For hem med ett leende.
På bilden nedan är det jag och Jessica som sitter så fint uppradade.
 

I tisdags mådde jag skit skit skit och idag onsdag tog jag mig till gym ändå, kände mig gråtfärdig i bilen på väg dit men lyckades ändå i små steg vända dagen till en bra dag.
 
Kan inte påstå att tandläkarbesöket jag var på bidrog till det. Där konstaterades det att jag haft rätt under alla år då jag påstått att något borde vara fel när jag har ständiga infektioner och inflammationer i munnen och nu höll de med om att det inte bara är ovanligt utan att det också kan ha göra med min sjukdom. Det är ju så sjukt besvärligt med tandvärk och med tänder som aldrig går att riktigt fixa.
Så de gjorde en provisorisk lagning, ska dit om 3 veckor och testa något annat bakteriedödande medel. Men ikväll lossnade hela lagningen och hela tanden är blottad så redan imorrn måste jag tillbaka igen :-(.
 
Nu Biggest loser - ett av mina favoritprogram :-)
 
 
 
 

Kommentera här: