3 veckor med NUTRILETT

På bild ser ni mitt ynkliga JAG - bh-lös och osminkad och som är sjuk just nu men vill ändå in med ett foto på MIG då jag efter 3 veckor med NUTRILETT har uppnått ytterligare bra resultat.
Under veckan som varit har jag druckit både shaker, smoothies och ätit måltider men räknat kalorier och vägt maten så jag har haft koll på att det inte dragit iväg mer än mellan 600 och 800 kalorier, dock drack jag alkohol under helgen och det stegrades sig upp till 1500 kalorier på en dag.
 
Men jag har gått ner ytterligare 8 hekto och det innebär att jag under 3 veckor gått ner EXAKT 5 KILO.
 
Under Vecka 3                     Sedan start
Arm: - 0,5 cm                      Arm: - 2 cm      
Magen: - 3 cm                     Magen: - 8 cm
Höft: - 1 cm                         Höft: - 3 cm
Lår: - 1 cm                          Lår: - 2,5 cm
 
Det intressanta i det här är att jag har vägt mindre en gång i tiden men med större mått. Jag har använt mig av wrappar och defining gel ifrån IT WORKS som har hjälpt mig minska måtten långt innan jag tog itu med vikten.
Kommer att redovisa allt detta nästa måndag då jag använt dem i 3 månader och använt Nutrilett i 4 veckor.
www.wrappen.se finns det mer att läsa och att beställa.
 
 
 

Kommentera här: