Startar upp på nytt



Ny vecka och för första gången på 4 månader vågade jag mig iväg på gym igen. Kände mig grym, stark och oövervinnerlig men det brukar hålla ett par veckor innan sjukdomen tar ner mig igen. Sommaren är alltid pest och pina för min sjukdom även om jag personligen gillar värmen. Men det tog längre tid i år att återhämta mig efter sommaren och det skrämmer mig lite. Kommer det bli värre och värre för varje år? Jag blir ju inte yngre direkt. 

Även om träningspasset gick galant så knockade det mig ordentligt efteråt och jag blev sängliggandes i 2 timmar. Mådde bra sen. 
Skynda långsamt. Svårt att inte ta i för mycket på gym när det känns bra. Vill ju nå bra resultat - både kroppsligt och själsligt....och helst fort.

Ritade lite med barnen på eftermiddagen - en ritar en krumelur och den andre ska göra den till en hel figur. Kul tidsfördriv.
Ebba har förresten även ritat av mig och där kan man snacka modern konst - hon tecknande mig när jag tar en selfie med min iPhone, haha. Se bild nedan.

En kisse kvar hos oss. Hämtas senare i veckan. Bra att vår lilla Olga har lekkamrat och sällskap.
Jag har köpt mig lite höstblommor också för presentkort som jag hade så nu blev det riktigt fint vid entrén trots att jag inte hittade sjätte matchande krukan. Men vänjer sig och överlever det också ;-).

Vi har också fått en vacker inbjudan idag till något spännande som ska hända den 1:a augusti NÄSTA ÅR. 
Det är precis på min äldsta sons 20 årsdag men det här är något helt annat och vi spekulerar och tror men VET gör vi inte förrän nästa brev kommer :-)
Spännande!!



Kommentera här: