Nu blir det rent igen


Det här är så vackert så jag får tårar i ögonen. Vi har blivit med tvättmaskin igen efter 2 månaders väntan.
Och den är helt PERFEKT!!
En tvättstuga utan tvättmaskin förvandlandes snabbt till ett förråd och jag ägnade timmar igår för att få ordning på det så det får dofta sköljmedel och kännas rent där igen.
Hade en superbra dag igen men när jag väl får fart så har jag så väldigt svårt att stanna upp och ta det lugnt också. Jag ångade på ordentligt igår för att röja upp så julen kan få ta plats lagomt till advent. Trodde verkligen inte att jag skulle bli välsignad med ännu en bra dag men idag mår jag också toppen. 3.e dagen. Värken i kroppen är knappt kännbar och jag känner så stor tacksamhet inför det.
 
Under morgonen har jag kikat på lite hemsidor och funderat på julklappar. Det är första gången någonsin som jag sitter dagarna innan december med inte en enda julklapp inslagen.
Hösten har inte haft tid för planering men nu känns det som att jag kan kliva in i advent med lugn för jag har koll på läget och vad var och en behöver och ska få i julklapp så ingen julstress här inte.
 
 
 
 

Kommentera här: