Vitt x 2

Studenttider - det är ett enormt pådrag kring detta som är så långt ifrån min egen student för.......typ......20 år sen.....fy fan vad gammal jag har blivit.
Inte undra på att jag hittar gråa hårstrån och undrar varför.
 
Och eftersom min äldsta son valde att gå om ett år och påbörja samma program som sin lillebror och i samma klass så tar båda mina söner studenten nästa år.
Däremot min lillasyster tar studenten i år och hade möss påtagning idag.
INTE påsättning, som hennes mor sa :-).
 

Alltså charmen med kabeltunnorna är egentligen en gåta men den här gjorde sig otroligt bra på plats där jag ska sitta i kvällssolen med min kaffekopp i sommar. Trädgårdmöbeln ska också få sitt i både färg och i form av dynor men än så länge är jag bara glad att jag fick köpa mig ännu en blomma att sätta i krukan ikväll för mysfaktorn är hög redan nu.
Jag ÄLSKAR min altan.
 
 
 

Kommentarer:

1 Louise:

Hahaha ... vänta du bara, om du tycker att du är gammal nu. Jag kan skryta med att jag tog studenten för 34 år sedan ... Suck!

"Påsättning" ... *fniss*
Tänks så tokigt det kan bli med så små skillnader ;)

Så enkelt och så himla snyggt där på altanen. Verkligen mysfaktor!!!

Kommentera här: