Morsdag och barnen


Söndagmorgon hoppade tre tjejer in i bilen, en skulle på gymnastik och två till ett kalas. Det är så grymt bra att vi släktingar kan hjälpas åt med barnen och underlätta för varandra när livet och alla hundraelva aktiviteter ska gå ihop.
När tjejerna var på kalas så passade Mogge och jag på att köpa golvfärgen till nya hallen. Att det var morsdag kom han också ihåg men jag fick äran att välja ut lite blommor själv som jag ska ut plantera så fort det slutar regna och solen kommer tillbaka. Tack älskling.
Min egna lilla mamma ska jag träffa på tisdag. Mamsi - hon som har lika mycket humor som humör, och som kan kasta spjut med ord men som har ett hjärta av guld som omfamnar hela stora familjen. Älskar henne oändligt, förevigt och alltid. Grattis på morsdag!!!

Idag är det fjärde dagen som jag mått bra. Jag vilar benen så fort jag stått på dem en längre stund så idag vågade jag mig ut på en promenad och det funkade. Ikväll kom benvärken tillbaka men jag försökte sysselsätta mig. Inte jättelätt men det hjälper att lägga fokus på annat.

Nu är kl halv två på natten så nu hoppas jag på sömn också. 



Kommentera här: