Firat en liten släkting

Nu har vi övergått till sommartid och bara ordet är värmande. Någonting annat som ligger mig varmt om hjärtat är familjen - idag firade vi brorsan och Maries minsta raring Minna.
5 år.
Allvarlig ställde hon upp på bild, rak i ryggen och stolt som få. Det här har hon sett fram emot - sin egna dag.
 

Här är ett foto på mig och min 20 år yngre syster. Vi tycker både hon och jag om att fota och lägga upp på instagram så hon ställer alltid upp med att le framför kameran ihop med mig men jag hann aldrig fota på de andra släktingarna som var på plats :-(.
Måste se till att laga min systemkamera så att man kan komma igång igen på riktigt med att föreviga livet på bild - världens roligaste hobby.
 
Medans jag tyckte det blåste kallt ute idag så blev Mogge sugen på att dra igång grillen och jag slapp därmed sno ihop middag till 7 pers.
Tack min fina <3

Kommentarer:

1 Emm:

Har sagt detta förut men vilken mysig familj ni har! Ni verkar allihopa stå varandra så nära :) Kram

Kommentera här: