Projekt HALL


Vår andra katt fick kattungar också i påsk och vi hade familjer som direkt ville ta sig an de nästan vita kattungarna men de dog tyvärr under sitt första dygn.
Det går att älta i evigheter om varför det hände men ibland har naturen sitt sätt att sköta saker och ting på. 
Jag gjorde allt jag kunde för att de små skulle överleva och det var oerhört ledsamt att vi inte klarade dem :-(.


I helgen drog vi igång projekt HALL. Vi började med att inviga gasolgrillen som vi fått av makens arbetskamrat. Samma arbetskamrat stannade kvar och hjälpte oss att riva i de två rum som skall bli vår nya stora hall. 
Det dundrade in lite annat löst folk och umgicks och sen fick jag chansen att slå mig ner i soffan en stund och dricka ett glas vin med bästa kusinen Jessica.




Kommentarer:

1 Linda Candygirl:

Näe vad sorgligt.. jag som sett fram emot fler kissebilder.

Nu får jag väl kika på en renoverad hall istället! :-)

Kommentera här: