Min stora KÄRLEK fyller år

 

Lite extra pussar till maken innan han for på jobb - han fyller 41 år idag <3<3<3
Jag låg sjuk hela måndagen - bläää för det - men jag mådde bättre idag och vågade mig också på en promenad trots att fötterna svällt så jag knappt fick ned dem i mina enda promenadskor. Men vädret var skönt och den miljö vi har vid strandpromenaden i Söråker är så mentalt befriande. Man mår kanon av att gå där och blicka ut över vattnet och samma träd som man ser vid varje promenad är vackra på nytt när man går förbi.
 
På eftermiddagen så hämtade vi upp tonåringarna som slutat skolan i Sundsvall och drog iväg upp på Södra berget för att käka och bowla. Hade verkligen en jättetrevlig kväll tillsammans men man fattar varför inte man gör det här så ofta som man vill när notan skulle betalas: 1450:-
 

Kommentera här: