Någon ville ge mig en blombukett

Jag fick hembesök imorse - någon ville ge mig en blombukett och hur rörande är inte det? Tänkte inte skriva så mycket om det idag men imorgon i Dagbladet så står det mer om varför :-).
Jag hade barnen som skulle hämtas upp i stan idag efter sin övernattning hos storasyster så jag tog bussen dit.
På väg därifrån valde vi att hoppa av i Birsta för att slippa sitta på bussen över en timme.
Hann handla i 2 butiker medans barnen satt och käkade glass men sedan höll min kropp på att gå sönder tror jag.
Jag har börjat svälla i ryggen precis vid bh banden och den värk som uppstår tar nästan över allt annat som är eländigt med kroppen. Fick sätta mig ner och vackert sitta kvar på plats i 40 minuter innan Mogge kom och hämtade upp oss.
Det blev en middag på Donken, en snabb ica maxi handling av det viktigaste och hemma tog han hand om nattning av kidz medans jag försvann ner i byxmanchetten (den pumpande massagebyxan) och sen ner i ett bad.
Vid 22 kände jag mig ok igen men så utmattad :-(.

Har köpt en lila julstjärna till Ebba eftersom Max tidigare fått en svart med döskallar på.
En GOD JUL text att dekorera med kändes rätt.
Och på Body shop köpte jag badskum HONEYMANIA som luktar gudomligt och kändes underbar så den rekommenderar jag verkligen.
Det blev en olja också från samma butik.
 
 
 

Kommentera här: