Promenad i november

Efter att ha gjort en massa bra saker hemmavid så gick jag och Bonnie ut på en längre promenad på eftermiddagen.
Hon blir så fantastiskt glad över att få gå över lägdan ner mot vattnet för där får hon springa loss men sätter sig ändå duktigt ner så jag får fota henne :-).
Jag har mycket att tänka på och tycker om strandpromenaden i Söråker. Det är som att kliva in i ett tankerum när kommer ner längs strandpromenaden och oavsett årstid så är det alltid otroligt vackert där.
Det är slutet av november och fortfarande ingen snö och det är heller inte kallare än några få minusgrader.
För min del som fortfarande inte har vinterskor så är det ganska ok att snön uteblivit ett tag.
Det blev en riktigt fullträff att se ett sådant vackert motiv som en svan som gled på vattnet i solnedgången. Det gjorde min dag. Ibland behövs det inte mer för att man ska känna tacksamhet för det vi har runt omkring oss.
 
 
Sedan måste jag få dela med mig av någonting som blev riktigt roligt idag då jag skulle fota katten Sally som låg och myste på gränsen till fall från bord och som sedan ramlade också då hon åmade sig för mycket framför kameran :-)
 
Och ni vet ju hur katter är, de landar mjukt och ingen kom till skada ;-)
 

Kommentarer:

1 Rebecca&Mathias:

Så fina bilder! :) Hoppas du får en trevlig helg! :)

Kommentera här: