Simma eller sjunk

Så var man tillbaka till vardagen efter helgens äventyr. Man försöker få tvätthögen att minska men med 7 i familjen så blir man ändå aldrig riktigt klar.

Jag har mått väldigt dåligt sen jag kom hem från resan och värken i kroppen bryter ner mig mentalt också känner jag. Idag har jag känt mig extra skör och var nära att brista ut i gråt bara för att jag tappade gaffeln på golvet.
Jag ogillar verkligen dagar då man helst vill blunda, somna och vakna upp med en frisk kropp och ett glatt humör. Jag har så svårt att hantera annat när värken gör sig påmind i allt jag gör och tröttar ut sinnet på detta sätt.
Även om jag älskar sommaren så är det hösten som är min bästa tid och jag börjar smått längta efter den.

Ikväll var vi på Åkeröviken och strosade omkring och sparkade boll. En härlig stund med familjens närvaro.
Vi orkade inte vänta på fredagen heller så sen på kvällen så myste vi till det med godis och filmen RöjarRalf och det är ju liksom lite charmen med sommaren - det finns inga rutiner eller regler som styr :-).

Kommentera här: