Många mil med bil...igen

Jag kom iväg på sjukhus igår och mätte benens centimetrar inför kommande kompressionstrumpor. De nuvarande är trasiga och läget är lite akut då mina vrister ökat omfång sedan sist dessutom.

Imorse påbörjade vi vår resa från Sundsvall till Stockholm och mellan kl 13 och 17 idag så hände det en himla massa saker som jag tyvärr inte kan gå in på här eftersom det rör sig om tv programmet jag ska vara med i sen. Programmet hade premiär ikväll och jag, Mogge och kidzen såg det på tv på vårt hotellrum i Södertälje. Oerhört intressant men svårt att låta bli att jämföra med ens eget avsnitt. Det här gjorde mig bara ännu mer nervös :-)

Det blev inte så mycket mys på scandic då vi upptäckt att det bor löss i barnens hår och löss är bland det omysigaste som finns. Vi hann köpa medel, gnugga skallarna och tvätta innan läggdags och tackar scandic för att barnen har extra sängar och att de inte behöver dela säng med oss :-)


Kommentarer:

1 Linda Candygirl:

nä fy för löss.. och så vanligt vid skolstart.

Här luskammade vi oss för ett par dagar sen.. kanske dags igen i helgen.

Kommentera här: