Lite lugn och ro kanske


Det verkar gå riktigt bra för kidzen i skolan - Ebba känner lycka varje morgon hon åker dit och är otroligt förväntansfull, nästan så jag tror att hon inte är mitt barn ;-).
 
Jag kom iväg på en träning igår och i min takt blev jag kvar i 2 timmar, jag är noga med att göra lymfövningar nu för att hålla igång lymfflödet.
Klippte håret hos frissan men har inte hunnit med att ta ett foto på det, var vansinnigt trött när jag kom hem igår och jag barnen satt i soffan och läste böcker halva kvällen så även om håret var snyggt så var jag osnygg i ansiktet.
 
Vi läser Lasse och Maja just nu och fortsatte med det även till frukost idag - funkar bra när man själv inte har en tid att passa. Jag ska inte iväg på sjukhuset förrän vid 15 men jag sitter fortfarande och grubblar om jag orkar med denna jobbiga procedur med att promenera till buss med värkande fötter, åka en timme, byta buss i stan och åka ytterligare en kvart innan man är framme åsså vara lite trevlig på det och mäta centimetrar på benen.
Ska mäta inför nya kompressionstrumpor så jag borde åka men var ska man finna kraft och energi till det, samt tid? Har massor att göra här hemma idag också för imorgon reser vi till Stockholm igen och gör en grej med tv-teamet.
Ser fram emot resan jättemycket men jag är väldigt trött i huvudet efter detta halvår med inspelning av ett tv-program, 8 valpar som föddes och uppfostrades och såldes, min missbrukande bror som jag ryckte upp och tog hem och som jag lyckades få på fötter igen i drogfrihet, och min nyblivna 18 åring som var med i en bilolycka och hamnade på IVA!!
Lite semester på det skulle kännas fint och jag ser fram emot en lugn och fin höst nu....snart :-)
 
 
 

Kommentera här: