Den rosa chocken

Vi har nog skakat om världen lite grann genom att måla om vårt kök i ROSA.
Vi var så pissless på vårt 70 tals beige bleka kök och min make är lackerare - det säger väl allt :-).
Vi törs testa för det kostar oss ingenting och vi har råd att göra om det när vi lessnat ;-).
 
Jag blir galet glad i vårt nya kök - jag fnissar varje gång jag kliver in i det. Jag är som en jätte Barbie som går omkring och ler medans jag försiktigt öppnar och stänger skåpdörrarna för att se om de är verkliga eller om jag är i en rosa dröm bara.
Det är en busig känsla - som hemma hos Pippi.
Hela köket lyser bubbelgum - man måste bara älska det eller hata det....kliver man innanför dörrarna reagerar man i alla fall.  :-)
 

Kommentarer:

1 Jeanette:

Vilken dröm att få ett rosa kök, helt underbart.

2 Ebba Hansdotter Källman:

Gör häftigt :-))

3 Maria husetfullt:

Vilket underbart kök. Super coolt!!!

4 Emm:

Vad läckert! Jga gillar det skarpt! Kram

5 Anna Engberg:

HAHAHA men gud vad fräckt!! Och modigt, jag skulle aldrig våga... och att Mogge gick med på det?? Eller mutade du honom? ;-P

6 Linda/Candygirl:

coolt. Man kan säkert trivas med det i flera år - och kan man sen som er göra om det sådär bara så är det ju inga problem.

7 Maria Eliasson:

Suuuupercoolt, får man flytta in tro ;) ?? Kram söta fina, snygga, smala du ♥

8 Louise:

Häftigt, och glädjesmittande ... ;)

Kommentera här: