Ett förberedande

Vi (läs JAG) håller på att förbereda för en Halloweenfest för barnen.
I vanlig ordning så har jag planerat detta i låååång tid i förväg men liksom skrider inte till verket förrän dagen innan då jag också får de bästa idéerna.
Ska inte göra denna Halloweenfest särskilt märkvärdig på så sätt men visst går man loss lite och gnider sina händer och fnissar lite förtjust när man har dekorerat klart, packat barnens godispåsar och fått några briljanta idéer som man vet barnen kommer att älska.
Har bara bjudit hem släktens barn men de blir ett gäng på 9 stycken i 2 timmar här hemma imorgonkväll kl 17:30.
 
Folk frågar hur jag orkar hålla på men hur kan man INTE orka undrar jag....jag har 2 förväntansfulla barn som längtat och längtat och vetskapen av att de växer upp och har sådana här roliga minnen att blicka tillbaka på gör att jag gärna tar av mina superkrafter för att kunna genomföra det.
 
Imorgon ska jag också hinna med att åka till sjukhuset och besöka ortopedtekniska för att se om de lyckats fixa mina stövlar som jag väntat i snart 2 år på samt om de överhuvudtaget hittat igen vinterskorna jag lämnade in i juni och som de tappat bort också.
 
 

Kommentarer:

1 Emm:

Att hålla i barnkalas måste vara något av det mest energikrävande och roliga man kan göra :) Det blir säkert succé!! Kram

2 Anna Engberg:

{h vilka flashbacks jag f[r!!
L'ngtar redan tills du l'gger ut bilder fr[n kalaset!!!

3 Maria Husetfullt:

Det är verkligen roligt att ordna fest för barnen. Det blir ju så uppskattat :)

Har du inte fått stövlarna ännu? Jag kom ihåg när du skrev om dem på bloggspace för 100 år sedan. Hoppas verkligen att du får dom nu. Efter 2 år måste dom ju vara klara.

Kommentera här: